TIMEBESTILLING




LEDIGE TIMER
Så langt det er mulig, legger vi ut ledige timer til online-bookling slik at det er mulig å raskt og enkelt booke en time til meg direkte.


Som regel finnes det flere alternative tidspunkt ved forespørsel.


IKKE LEDIG ELLER ØNSKET TIDSPUNKT?

Finner du ikke ledig tid i kalenderen, ønsker time innen 24 timer eller har andre spørsmål, ta gjerne kontakt via SMS eller e-post.


Thea er stort sett opptatt med konsultasjoner mellom kl. 08-15:30 og kontaktes av mange i løpet av en dag. For raskest mulig svar anbefaler vi å sende SMS eller e-post


PS: Unngå å sende sensitiv informasjon elektronisk.




INGEN HENVSINING

Hos oss trenger du ingen henvisning. Ta kontakt for timebestilling eller bestill direkte via bookingsystemet lengre ned på siden. All informasjon er kryptert, og oppbevares i tråd med forskrift om journal.


BETALING

Hos oss kan du betale via vipps, med kort, easypay (direkte betaling via online booking), betalingslink og faktura.


Alle priser inkluderer eventuelle fakturagebyr, forberedelse og journalføring i etterkant, samt epikrise ved behov. Ved booking av første samtaletimer må betaling skje direkte via bookingsystemet. Når du booker time blir beløpet reservert fra kontoen din, men først trukket ved avtalens tidspunkt.


Andre tjenester som f.eks. skriftlige uttalelser og personlige lydfiler, betales via faktura etter bestilling, med 7 dagers forfall. Ved forsinket betaling vil det påløpe renter og gebyr etter statens satser.  Ved innsigelse vil kravet kunne bli sendt til forliksrådet, jf. tvistelovens § 5-2.


VIDEOSAMTALER

Videosamtale krever ingen innlogging, nedlastning eller registrering. Du får tilsendt link i forkant av timen, og kan enkelt bruke både PC, mobil og nettbrett. Sørg for at du er på et sted hvor du kan prate uforstyrret, at mikrofon, lyd og kamera fungerer, samt at du har god nettforbindelse i god tid før timen.


FORSIKRINGSAVTALER

Vi har dessverre ikke refusjonsavtale med det offentlige. Utredning og behandling må derfor betales i det hele av den enkelte, NAV, forsikringsselskaper eller andre oppdragsgivere. Helseforsikring kan også gi muligheter for å få dekket et visst antall terapitimer (vanligvis inntil 10 konsultasjoner). Noen ganger betaler forsikringsselskapet for deg, andre ganger må du legge ut for timene og få refundert utlegget i etterkant. Enkelte kan også ha helseforsikring gjennom arbeidsgiver. Ta kontakt med ditt forsikringsselskap eller arbeidsgiver, hvis du har spørsmål angående dette.


ENDRING OG AVBESTILLING

Timer som ikke kansellering eller endres senest innen kl 12:00, to virkedager før avtalen (minus helg og helligdager), må betales i sin helhet. Dette gjelder uavhengig av årsak. Avbestillinger må skje via sms eller e-post.


Ønsker du eksempelvis å avbestille en time mandag eller tirsdag må denne avbestilles senest kl. 12:00 torsdag uken før. Ved å benytte våre tjenester, aksepteres disse vilkårene.


Dette er en standard praksis for privatpraktiserende psykologer og sørger for at vi har mulighet til å sette opp en ny time med en annen klient.


Ved forsinket betaling påløper det forsinkelsesrenter, gebyrer og videre saksgang til inkasso.


BARN OG UNGDOM UNDER 18 ÅR

For klienter under 18 år må foresatte være kontaktperson.